Specialista řízení dodavatelů

Pracovní náplň  

  • zodpovídá za řízení a hodnocení dodavatelů
  • zpracovává interní řídící dokumentaci k evidenci, hodnocení a řízení dodavatelů podle závazné obecné a interní legislativy a požadavků zákazníků
  • zajišťuje styk s dodavateli v oblasti jejich obecných kvalifikací, plánování auditů, hodnocení aj.
  • spravuje databázi dodavatelů v příslušném SW a provádí aktualizaci dat
  • v rámci společnosti spolupracuje při vyhledávání nových dodavatelů aj.
  • aktivní činnost interního i externího auditora

 

Požadujeme  

  • minimálně 2 roky praxe v oboru jakosti a kvality, hodnocení dodavatelů, provádění interních, popřípadě externích auditů aj.
  • vzdělání min. SŠ technického směru
  • znalost AJ výhodou, orientace v technické dokumentaci v AJ podmínkou
  • aktivní osobnost se zájmem se neustále vzdělávat, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost, schopnost jednání se zákazníkem/dodavatelem

 

 Nabízíme 

  • zázemí velmi silné společnosti působící v oblasti servisu jaderných a vodních elektráren
  • zaškolení na danou pracovní pozici
  • dlouhodobý odborný rozvoj, zvyšování kvalifikace včetně individuálního plánu rozvoje, možnost dalšího karierního postupu, podpora dalšího vzdělávání (SŠ, VŠ)
  • odpovídající mzdové ohodnocení, motivační složka mzdy
  • příspěvek na dovolenou a vánoce, příspěvek na stravování, zvýhodněné volání pro zaměstnance, 1 týden dovolené navíc, sociální výpomoc ze sociálního fondu, důchodové připojištění aj.

          

Životopis s fotografií zašlete na e-mail prace@cezenergoservis.cz nebo info na tel.: 381 103 013.

Uchazeč o zaměstnání poskytnutím osobních údajů společnosti ČEZ ENERGOSERVIS spol. s r.o. uděluje dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů souhlas s jejich zpracováním za účelem získání zaměstnání. Tento souhlas je poskytnut na omezenou dobu 5 let.